Rosiga kinder

har jag nu.. för har varit ute på en liten lördagspromenad. Eftersom jag investerade i ett par nya walkingshoes häromdagen är jag ju faktiskt tvungen att använda dom, eller vad tycker ni. Så istället för att ta bilen till Focus vid Liseberg, tog jag istället apostlahästarna och promenade dit i det fina vintervädret. Även kameran fick hänga med på axeln så några bilder från ett vintrigt Göteborg blev det också. 🙂


och tänk på hemvägen hittade jag en snögubbe som verkar glidit av parkbänken och nu kämpade sig upp igen 🙂

Så nu tycker jag att jag med gott samvete kan slå mig ner i soffan en stund och titta på Tour de ski.. för just det.. är ju av gammal och ohejdad vana en stor fan av skidåkning på TV ;-).. Fast saknar de härliga gamla traditionella skidloppen på 5 mil, då varje skidåkare kämpade mot klockan ute i spåren.. Nymodigheten med masstart gör jag definitivt tummen ner för..

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

