Naturfotoforum på mässan, sista dagen

Nu sitter jag här i hemmets lugna vrå, tyst och stillsamt, tom TV-ljudet har jag stängt av.

Det har varit 3 jätteroliga dagar, då man pratat med många nya människor, många gamla bekanta och många, som man träffar en gång om året, just i sådana här sammanhang. Det är alltid lika roligt, för man tar upp tråden där man lade ner den senaste gången det var mässa, eller festival.

Under helgen, har jag också sett många föredrag, då montern var mittemot utbildningsscenen, men man också har hunnit med mellan varven att se en del bildutställningar, pilla på prylar, däremot glömde jag helt bokstånden den här gången.

Vår utställning fick många superlativ när jag tittade in till den, dels för vår höga kvalitét på bilderna, men också för den snygga presentationen och hängningen, vilket var jätteroligt. För hur det än är, den bästa bilden, kan ibland dödas av just en felaktig hängning eller printning.



Jag avslutar min lilla bildsvit från mässan och http://www.naturfotoforum.se monter, med en bild på en av våra nya medlemmar, som faktiskt tog över vår dator för att registrera sig direkt på plats under överseende av Rael och Anden.

Välkommen till forum Per Melgaard-Löken.

I den sista självande stunden innan mässan var över, och strax innan Patrik Larsson avslutade sin sista föredragning om Photoshop för naturfotografer, då var nog ändå undertecknad lite trött och ganska suddig som ni kan se, men inte tröttare, än att hon faktiskt genomförde sin första busvissling någonsin, och vem som blev mest förvånad, undertecknad eller föredragshållaren, det vete sjutton 🙂

Avslutningsvis vill jag tacka alla som hjälpt till att genomföra Naturfotoforums medverkan på mässan, allt från de som bidragit med bilder, till alla ni som hjälpt till under mässdagarna.
Rivningen sedan efter kl 17.00 den gick som en dans och på 45 min var allt snyggt ihoppackat  och vi kunde köra ut från mässan med alla prylar och hemåt för att avsluta med varsin pizza på Böös loka pizzeria, där vi smidde planer för en liten gemensam fotoutflykt ganska snart.

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Naturfotoforum på mässan, sista dagen

  1. Janne Arleklint skriver:

    Tack för ett bra jobb!

  2. Patrik skriver:

    Trevligt och träffa dig på mässan, vi får försöka åka på en fototur ihop nu till våren/sommaren.

    Kram

Kommentera

