Beautiful Blogger Award


Följande fina utmärkelse har jag mottagit av två bloggare, nämligen Daniel Arvidsson och Gert Olsson. Bägge två mycket duktiga och hängivna naturfotografer. Därför känns ännu roligare att just dessa två valt ut min blogg… men, det förpliktigar också att ta emot detta.

Jag skall nämligen också nominera 7 st bloggar själv, samt skriva 7 saker om mig själv.

Så jag börjar med den enkla delen att nominera 7 stycken bloggar och det blir:

Patrik Blom, en underbar och alltid uppmuntrande fotokamrat
Sonja Cygnel, för hon är en kämpe  som segrat
Magnus Lindbom, ingen storbloggare, men en fantastisk fotograf, som jag lärt mig mycket av
Patrik Larsson, ingen storbloggare heller, men en härlig fotograf som även han lärt mig otroligt mycket
Jukka Lausmaa, en blogg jag brukar titta in på och bara njuta av hans fantastiska bilder
Stefan Pettersson, duktig naturfotograf och bloggvän
Johnny Buchwald, duktig fotograf och bloggare och en skön typ

Så var det ju 7 saker om mig själv, och nu blir det genast mycket svårare 🙂

1. Uppvuxen på bondgård, stolt och glad över mitt ursprung, det är tack vare detta och min far, som kärleken till naturen finns.
2. Social och verbal, en del vill nog tom säga, lite ”tjötig” 🙂
3. Räknesticka, som har stenkoll på debet och kredit
4. Har sett mig om en del i världen, men insett, att naturen i Sverige, slår både Kenyas savann, eller t ex Borneos djungel
5. Nyfiken och vetgirig, fortfarande, för har ju landat i den gyllene medelåldern
6. Utbildad instruktör på Brukshundklubben
7.  Trivs bäst vid havet, en sen kväll i solnedgången, men också en tidig morgon, om jag bara kommer upp, för är ju så morgontrött

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Beautiful Blogger Award

  1. jukkalausmaa skriver:

    Grattis till utmärkelsen Agnetha! 🙂 Och tack så mycket för att du nämner min blogg. 🙂
    /Jukka

  2. Junitjej skriver:

    Nr 6 hade jag ingen aning om. Kul att få veta någonting nytt!

  3. Patrik skriver:

    Grattis till Beautiful Blogger utmärkelsen. Jättetack för dom fina orden om mig.

    Kram
    /Putte

Kommentera

