Karaktärslös… eller någonting…??

Ni som eventuellt läste gårdagens inlägg här på bloggen och tyckte ”men vadå, vad har hänt med undetecknad” eftersom jag avstod från att beställa eller köpa en ny optik.. Hav tröst, jag är mig lik.

För idag, så slog jag till, så jag är numera ägare till en ny Nikon 70-200/2,8 VRII..  Så länge kunde jag stå emot.. eller skall vi säga så här.. Under dagen fick jag  ”An offer  I couldn’t refuse”….

Så om ni ser mig knapra på en bit knäckemacka utan smör, eller gå runt i mataffären och botanisera bland nudlarna.. ja då vet ni varför 🙂

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Karaktärslös… eller någonting…??

  1. jukkalausmaa skriver:

    Hehe! Inte helt oväntat… Grattis, den kommer du att ha mycket kul med.
    /Jukka

  2. Gert Olsson skriver:

    Jo, jag tänkte väl det!

Kommentera

