Vårgårda Naturfotofestival

Så var den över och jag sitter här på söndag kväll och ok, lika bra att erkänna. Eftermiddagen har jag tillbringat sovande i soffan. För det var en trött undertecknad som körde hem i förmiddags från Vårgårda.

Som vanligt var det lika roligt att komma dit, titta på bildvisningar, se utställningarna, gå runt och plocka och titta på mässan.

De två bildvisningarna som gjorde störst intryck på mig var Göran Ekströms och Jan Grahns. Tankeväckande, finstämda och engagerande.

Bildutställningarna på lördagen var som vanligt spännande att se, att strosa runt bland alla dessa bilder, titta, studera, begrunda och njuta.

Ja, just det, så var det ju välkomstträff på fredag kväll och fest på lördag kväll, och precis som tidigare år var det kul och mycket skratt och en massa tjöt

I år hade jag med en bild i Naturfotoforums utställning. En utställning där vi i år slog på stort och visade våra bilder lite större och i canvas. Vilken utställning det var, och vi fick mycket fina lovord för utställningen

Tyvärr, hade jag inte kamera med under lördagen, den lånade jag ut, så därför delar jag med mig av en länk från Naturfotoforum där ni också kan hitta en liten film från vår utställning

Naturfotoforums utställning

Avslutningsvis, tack alla för en trevlig helg i Vårgårda och vi ses om ett år igen!

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vårgårda Naturfotofestival

  1. hellemar skriver:

    Tjabba…

    Eller så ses vi mycket tidigare ute i skogen nånstans på nån exkursion ihop… 🙂

    Henke 🙂

Kommentera

