På resande fot – igen

Så sitter jag här igen, på X2000 mot Stockholm.. Alltid lika roligt att åka till Stockholm över en långhelg. Den här gången är det Fotomässan i Stockholm som lockar och pockar.. I 3 dgr att det mässa med fotoprylar, bildutställningar, föredrag och allmänt fotosnack.. Själv så kommer jag inte hänga där hela helgen, eftersom jag styr kosan tillbaka till Göteborg redan söndag morgon.. Men imorgon, då är iallafall hela dagen vikt åt mässan och vem vet, kanske blir det några timmar även på lördagen.
Det är ju första gången jag besöker Fotomässan i Stockholm, så skall bli kul och intressant att jämföra med de två mässor som varit i Göteborg.

Under fredagen kommer jag arbeta i Naturfotoforums monter  och det skall också bli både roligt och spännande. Jag har ju under de mässor vi haft i Göteborg jobbat i deras monter där.. så skall bli roligt att förhoppningsvis träffa både gamla och nya medlemmar från Stockholmstrakten.

Vi har även en superfin bildutställning på mässan. 16 fantastiska bilder är med och i år slog vi på stort och har tagit fram bilderna på canvas i storlek 50×70. Det är samma utställning vi visade för några veckor sedan i Vårgårda och som vi fick mycket beröm för. En sak är säker.. Vi är ett gäng jätteduktiga fotografer som är medlemmar på Naturfotoforum, det bevisar våra bildutställningar, gång efter gång.

Så du som läser detta och tänker besöka mässan, hälsa gärna på i vår monter B18:46 och vår bilduställning hittar du i B20:30.

Vi ses på mässan!

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

