Medan datorn scannades…

… vad skall man hitta på då tro??.. Jo, då kan man ta sin kamera över axeln, för just det, idag hade jag med mig kameran till jobbet. Så går man utanför kontoret mitt ute i Sisjöns industriområde och ser om det finns någonting spännande att fotografera i minus 10 grader.. Har man tur, så finns det ju alltid någonting.. och några grässtrån hittade jag, lite vajande vass fanns det också..




Ja, just det, eftersom jag är inne i min svartvita period, testade jag att konvertera två bilder till svartvitt också


Så som ni ser, även mitt ute i ett industriområde, hittar man lite natur.. om man bara kollar lite så. Eller kanske är det ändå så att när snön lägger sig vit på marken, då förvandlas det mest triviala lilla strå till någonting annat..

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Medan datorn scannades…

  1. Leovi skriver:

    Wonderful series, I really like the framing, all very beautiful.

Kommentera

