Årets sista promenad


Nyårsafton, förmiddag och sol. Ja, det är ju upplagt för att ge sig ut på en promenad och bl.a inviga mina nya varma byxor. Det blev en lite lagom promenad i Delsjön. Tänk att bo nästan mitt i stan och bara ha 5 min promenad till lite natur. Det ni, det är lyx, eller vad tycker ni?  Det var sådä lagom kallt ute och under kängorna knarrade snön, det där knarrljudet som jag gillar så mycket.. ja, ja, är väl kanske lite knäpp, men vadå?
I Delsjöområdet ligger det ju en del gamla fina stugor som nu speciellt på vintern blir ännu finare, med sin röda färg som lyser mot den vita snön.


Annars blev det väl mest träd och buskar som fotograferades, motiv som jag tycker är så svårt att få någon ordning på, men vadå, det enda jag kan göra åt detta är väl att träna, träna och träna.. så kanske man ändå lyckas tillslut.




Sedan kan man kanske undra, var det någon som tog den här skylten bokstavligt??

… och tyvärr, uteserveringen verkade stängd för året

och som avslutning, lite mer grenar



Sådär, nu lägger jag undan kameran nu får det vara slutfotograferat 2010, så återkommer jag nästa år!

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Årets sista promenad

  1. Patrik skriver:

    Sköna bilder, ha ett riktigt gott slut och ett gott nytt.
    Bamse kramar.

    /Putte

Kommentera

