Allt ljus på mig!


För en tid sedan var jag ju ute och frossade i vitsippsbacken med kameran. Ikväll satt jag av någon anledning och gick igenom de här bilden igen och hittade den här bilden, som jag helt plötsligt föll för väldigt mycket. Varför undrar ni kanske, jo, det är av flera anledningar. För det mesta, så brukar vi fotografer när vi fotograferar vitsippor ligger och kräla runt på marken med våra macron. Här gjorde jag inte det, utan jag satte istället på mitt vidvinkeln och vad fick jag då..??? Jo, en kaxig självständig vitsippa, så vågar stå i rampljuset, som vågar sticka ut, som vågar vara sig själv, som vågar gå mot strömmen och klara sig alldeles på egen hand i det stora vida vitsippshavet.

Håll med om att det känns ganska skönt att se någon som vågar det här, som vågar stå rak och sträva mot ljuset, som vågar synas och utmärka sig.

Jag tycker iallafall det!

Vad tycker ni?

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

