Moviestar, åh Moviestar… ????


Nja, kanske inte riktigt, men nu har jag  sett slutresultatet av filminspelningen jag var med om i december 2010 och som jag berättar om i det här blogginlägget
Tänk , dom var faktiskt så skyssta och klippte inte bort mig, och  jag syns såpass, så du faktiskt måste blunda för att missa mig och inte bara blinka..


och vilken film är det då – Jo Irene Huss, Det lömska nätet. En film som även om det är fiktion, ändå borde mana till eftertanke hos de som glada i hågen, träffar okända personer från nätet, på okända platser..

Så nu tar  jag och vässar pennan och förbereder mig för autografskrivning och drar ner luvan över huvudet, så paparazzifotograferna inte känner igen mig 🙂

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Moviestar, åh Moviestar… ????

  1. Junitjej skriver:

    De var så schyssta att de inte klippte bort dig!! Kul att se dig! Jag har vanan inne. Låt mig ta en bild på dig när du fikar på ett café med en okänd man. Jag fotar från två bord bredvid och skickar bilderna till SE & HÖR.

  2. Hanna skriver:

    Haha, vad kul! Detta har jag missat helt att du gjort, ska bli kul att se dig i filmen sedan 🙂

Kommentera

