Ramhultafallet med grabbarna bus


Äntligen tog jag mig tid att åka ut och fotografera. Mina härliga vänner Mattias o Patrik följde också med. Så det var tre vänner på vift med bagagen full med kamerautrustning, mat och dryck och just det två engångsgrillar också icke att förglömma. Målet för utflykten var Ramhultafallet och det viktigaste var kanske inte att komma hem med årets bilder, utan det viktigaste var att bara koppla av, tjöta, skratta, retas och ha det bara skönt.

Jag skulle ju också passa på och inviga min nya kulled som anlänt med posten under veckan. Äntligen hade jag gjort slag i saken och beställt en Really Right stuff och nu som sagt var det dags att inviga den. Om jag blev nöjd, jodå, med råge kan jag väl säga.

Blev det några bilder tro, mellan korvgrillande, kaffedrickandet och tjötande.. Jo, en och annan bild blev det allt och här följer en liten kavalkad.

För lyckades jag äntligen med att få med hela fallet i samma bild.


Resten av bilderna blev min vana trogen, små miniutsnitt av fallet





Slutligen så ett litet tips, vill du själv hamna på bild. Ja, då gör man som jag gjorde, ställde mig mitt framför motivet, när Patrik precis gjort klart för att fotografera och simsalabim, så fick han nåt skräp på sensorn, som nog var för stort för att klona bort. Fotograf: Patrik

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ramhultafallet med grabbarna bus

  1. Patrik skriver:

    Skräpet var för fint att klona bort:)

  2. Ping: Ramhultafallet med goda vänner. | For Your Eyes Only

  3. Junitjej skriver:

    Vilka fantastiska bilder!!! Men jag tycker inte att du är dig riktigt lik på bilden. Det ser inte ut som Agnetha.

  4. lotta leman skriver:

    Håller med ovanstånde talare! Precis vad jag tycker !!

  5. Tommy S skriver:

    Mye fine motiver fra fossen!
    Liker godt bilde nr 2 og 3.

    Tommy S

Kommentera

