Avsked till Landsort


Så var jag nästan tillbaka hemma igen. Iallafall har jag lämnat Landsort och landat i Täby, innan det är dags att styra vingarna mot Göteborg imorgon bitti.

Det har varit några härliga, roliga dagar med mycket motion, mycket skratt, god mat och lite sömn.. Även om jag idag, tog sovmorgon och skippade morgonfotografering.. Kan det kanske berott på att kvällen igår blev ack så sen..

Istället blev det en liten förmiddagspromenad med macrot över axeln innan det var dags att packa ihop och städa på vandrarhemmet.






Så drog jag tillbaka till vandrarhemmet, men bara för att skifta till lite tele och försöka se om jag kunde fånga någon fågel på bild.. Hur det gick..??Ja,  vad tror ni? Inte så bra och de enda levande varelserna som behagade fastna på bild, ja det var Dan och Stefan med sin packning på väg till hamnen..

Så var det dags att vinka adjö till Landsort för den här gången och förhoppningsvis kommer jag dit igen. För det var precis en sådan härlig plats som jag hade anat, så även om kanske vädret visade sig från sin allra bästa sida och det ändå var en helt fantastisk helg.

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar