Nånting Annorlunda


Iallafall för att vara jag. För idag, lovar jag inte ett endaste litet stort landskap skall få vara med i bloggen, däremot små detaljer av olika slag. För som sagt, idag har jag testat helt andra motiv än vad jag brukar. Gissa att jag hade roligt men min hjärna fick arbeta på högfart, så tillslut insåg jag.. nu är jag trött..

Nå, blev det några bilder tro.. Jajamänsan och vi börjar i den artrika björkskogen. Där var iof  ljuset väldigt, väldigt hårt, men jag försökte iallafall och det är väl huvudsaken.



Det blev faktiskt tre stycken fotopass idag, för precis innan det var dags för mat och jag skjutsad iväg Jens till Kärkevagge blev det ett snabbstopp vid Silverfallet. Nopp, inga bilder därifrån, för dom blev totala katastrofer, förutom någon stor landskapsbild och jag har ju lovat, ni skall slippa allt sådant idag.

Dagens fotosejour avslutades vid Abiskojokken och nähää.. ni skall inte behöva se en endast liten vy över jokken.







Sådär ja, perfekt tajming, nu är blogginlägget klart och så är även maten.. Så Bon apetit mina vänner

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nånting Annorlunda

  1. Eva skriver:

    Hej Agnetha!
    Trevligt att du bara tog med de små landskapen idag. Jag gillar bilderna på björkskogen trots att ljuset är hårt, speciellt den första. De gröna nyanserna med små inslag av gula hösttoner känns fräscht. Inte riktigt höst än, men snart så.
    /Eva

Kommentera

