I väntan på norrskenet

20130319-_DSC2669

 

Så gick jag ut efter middagen ikväll och tränade på nattfotografering. Jag vill ju inte råka ut för samma strul som senast jag var här, när jag blev fullständigt förvirrad och ställde in kameran helt fel.

Att jag gick ut ikväll var för det var spännande molnformationer på himlen, ljusa streck som man inte riktigt visste, kan det vara en svagt, svagt norrsken eller kan är det bara moln.

Så det blev några bilder runt Turiststationen i den nästan helt klara kvällen och som ni kan se på första bilden, även om man inte såg det med blotta ögat, så såg kameran det ett svagt, svagt norrsken.

20130319-_DSC2660
20130319-_DSC2665
20130319-_DSC2670
20130319-_DSC2673

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

