Ett favoritställe

20140126-_DSC7648
Trött på att känna mig trött och utan energi, så bestämde jag mig för att istället för att vila åkte jag ner en stund till Särö Västerskog. Frisk luft, lite kyla i kinderna, har jag aldrig gjort mig tröttare tidigare, så därför var det dags att testa ett gammalt beprövat knep.
Det var ett sådant ganska skönt gråväder i Göteborg i dag och man kunde nästan ana snömoln på himlen.

Jodå, det bet ganska bra i kinderna därute vid havet, där inte någon is lagt sig ännu. Det var väl i princip bara längst inne i viken, det låg lite förrädisk is på vattnet.

Det var riktigt, riktigt gott att komma ut de här timmarna och tänk, några bilder fick jag med mig hem också.

20140126-_DSC7650
20140126-_DSC7653
20140126-_DSC7655
20140126-_DSC7664
20140126-_DSC7686
Så, som ni ser,  en tur med kameran funkar alltid. Ganska omgående så kommer energin tillbaka.

Om nikonetha

Göteborgskvinna som här tänkte samla sin högst personliga reflektioner över vad som händer runt omkring henne. Förhoppningsvis kommer även en och annan bild också att slinka med på köpet, då jag allt som oftast återfinns bakom min kamera
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

